Langkau ke kandungan
Apa yang baru? Tawaran TBM yang menarik menanti anda!
Apa yang baru? Tawaran TBM yang menarik menanti anda!
【TBM持续为街坊们提供优质服务,荣获2022年SOBA最佳客户服务白金奖!】

【TBM持续为街坊们提供优质服务,荣获2022年SOBA最佳客户服务白金奖!】



【TBM持续为街坊们提供优质服务,荣获2022年SOBA最佳客户服务白金奖!】

2022 年 Star 卓越企业奖(SOBA Awards)最佳客户服务奖,收获囊中!

Anugerah个年头。TBM 自创立以来首次参与其中,不负众望荣获得最佳客户服务奖( Terbaik dalam Khidmat Pelanggan)的白金奖!我们十分感谢 Anugerah SOBA 对 TBM 服务客户表现的肯定,也非常感谢大家常感谢大家这的。

作为一家历史悠久的电器公司,我们坚持为客户提供一流的服务,确保他们高的。们高行、配送服务、电器装置,到维修、处理电子废弃物、折价贴换交易等,我们我完整的售后服务,确保客户购买电子电器产品后没有后顾之忧。人外有人,天外,有义外,有一产品后没有后顾之忧。人外有人,天外,有一们有了称为客户提供最完美的服务,但我们持续精益求精,力求方方面面尽善尽美。

我们的服务并不止于成功售卖一件电器,售后,我们会积极了解客户的使用一件电器,售后,我们会积极了解客户的使用,心们从一位顾客。收到客户回馈时,我们也会第一时间回复,把客户的需求放置到首要位置。我们最想听见客户最真切的心声,每一位客户的声音客户的声音,听从所切的心声。服务。2022 年 SOBA Awards 最佳客户服务奖并非 TBM 独自拥有,而是属于每一位投票给我们的客户。大家的每一票代表着对我们的信任,以及对服务的满务的满意和。些是更为珍贵的奖项。

TBM 再次感谢 SOBA Awards 和支持我们的每一个人。通过这个比赛,我们清晰地了解 TBM在国了解 TBM在国义住住够让我们更好地规划下一步发展。2023 年,我们将继续努力,为大家提供最好的服务!

——————————————————

TBM terus menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada komuniti, dan telah dianugerahkan Anugerah Platinum untuk Pelanggan Terbaik di The Star SOBA Awards 2022!

Anugerah SOBA The Star Group, yang mengiktiraf PKS yang baru muncul atas usaha dan sumbangan mereka kepada ekonomi tempatan, kini memasuki tahun ke-12 mereka. TBM menyertai anugerah itu buat kali pertama sejak penubuhannya dan berjaya memenangi anugerah platinum untuk Perkhidmatan Pelanggan Terbaik! Kami amat berterima kasih kepada Anugerah SOBA kerana mengiktiraf prestasi TBM dalam melayani pelanggan kami dan atas semua sokongan yang kami terima selama ini.

Sebagai sebuah syarikat peralatan elektronik yang mantap, kami percaya dalam menyediakan pelanggan kami perkhidmatan terbaik dalam kelas yang meningkatkan kualiti hidup. Kami menawarkan kitaran hayat pembelian yang lengkap, termasuk pengesyoran produk, perkhidmatan penghantaran, pemasangan, pembaikan, pelupusan e-waste dan tukar beli – memastikan pengalaman membeli-belah tanpa kebimbangan. Walaupun kami dengan rendah hati mengakui ketidaksempurnaan dalam perkhidmatan kami kepada pelanggan kami, kami terus berusaha untuk kesempurnaan dalam setiap aspek.

Kami menyediakan perkhidmatan bukan sahaja semasa jualan tetapi juga selepas jualan. Kami secara aktif mengumpul ulasan pelanggan dan membuat panggilan telefon mesra kepada setiap pelanggan. Kami juga akan bertindak balas segera kepada maklum balas mereka, meletakkan keperluan mereka di hadapan. Kami menggesa untuk mendengar suara daripada pelanggan kami, dan setiap seorang daripada mereka membimbing TBM untuk menyediakan perkhidmatan yang lebih baik. Anugerah SOBA 2022 untuk Perkhidmatan Pelanggan Terbaik bukan sahaja milik TBM sahaja tetapi juga kepada semua orang yang mengundi kami. Setiap undian mewakili keyakinan, kepuasan dan penghargaan untuk perkhidmatan kami. Bagi kami, ini adalah anugerah yang lebih berharga.

Sekali lagi, TBM ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tulus kepada Anugerah SOBA dan semua orang yang telah menyokong kami. Pertandingan ini telah memberikan kami pemahaman yang jelas tentang kedudukan TBM di Malaysia dan membolehkan kami merancang langkah seterusnya dengan lebih baik. Pada tahun 2023, kami akan terus memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan kami!

Artikel sebelumnya 【📣TBM 特例💖活动:#AskForPower 社会合力,#爱心接力 🤝🏻】
Artikel seterusnya 🎁✨ Betapa pentingnya untuk memiliki #PembalutHadiah yang halus ⁉️ Masih mengambil berat tentang kemahiran membalut anda? Biar kami bantu anda! ✂️